ul. A. Struga 60 lok. 201 26-610 Radom
+48 577 157 950
biuro-rachunkowe@renus.com.pl

Automatyzacja procesów

Zapraszamy do szczegółowego zapoznania się z oferowanymi udogodnieniami dla klientów Biura Rachunkowego. Dzięki tym rozwiązaniom zaoszczędzisz czas, a przy tym pieniądze.

Fakturowanie

Udostępniliśmy platformę internetową umożliwiającą automatyzację procesów biznesowych na poziomie: Klient -> Biuro Rachunkowe i Biuro Rachunkowe – > Klient

Webowa platforma klienta Biura Rachunkowego:

Analizowanie danych

Każdy klient otrzymuje dostęp do platformy analitycznej z której można analizować przychody, koszty a co za tym idzie wynik finansowy. Będą mieć Państwo możliwość dokonać konkretnej analizy poszczególnych obszarów działalności.

Skanowanie

Chcąc zminimalizować nakład pracy włożony w dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego umożliwiamy przesyłanie skanów lub zdjęć na wskazany przez nas adres. Jeżeli nie chcą Państwo skanować dokumentów – preferują Państwo dostawę kurierem lub osobiście, wówczas skanowanie odbywa się po naszej stronie i dokumenty trafiają do chmury. Dzięki temu mają Państwo dostęp do podglądu dokumentów źródłowych 24h na dobę. 

Komunikacja

W celu ułatwienia komunikacji na lini biuro rachunkowe – > klient i klient -> biuro rachunkowe udostępniliśmy system umożliwiający wymianę korespondencji z poziomu każdego z przesyłanych dokumentów. Dzięki czemu przesyłając skan lub zdjęcie faktury kosztowej będą mogli Państwo opisać dokładnie dokument, np. przez kogo został zapłacony i w jaki sposób powinien zostać rozliczony co jest bardzo istotne w przypadku Spółek. Ponadto pakiet komunikacji daje Państwu dostęp do dokumentów przesłanych z Biura rachunkowego dotyczących takich jak umowy o prace, kwestionariusze, deklaracje, polecenia przelewu do organów podatkowych itp.